۵/۲۷

 

۹/۶۶

 

 

 

تا ۲ میلیون تومان

 

۶۶

 

۳/۱۷

 

۳/۸۴

 

 

 

تا ۵/۲ میلیون تومان

 

۲۲

 

۸/۵

 

۹۰

 

 

 

۵/۲ میلیون تومان به بالا

 

۳۸

 

۱۰

 

۱۰۰

 

 

 

مجموع

 

۳۸۱

 

۱۰۰

 

 

 

 

 

شکل ۴-۶: درآمد پاسخ‌دهندگان
۴-۳ بررسی و تجزیه و تحلیل مدل تحقیق
در این تحقیق به‌منظور آزمون فرضیه‌های تحقیق از نرم‌افزار PLS استفاده گردید. مدل تحقیق با بهره گرفتن از این نرم‌افزار ترسیم شد که نتایج آن در ادامه ارائه می‌گردد.
اشکال ۴-۷ و ۴-۸، مدل‌های تحقیق را در حالت تخمین و معناداری بارهای عاملی و ضرایب مسیر نشان می‌دهد. ضرایب موجود در این نمودارها به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول روابط بین متغیرهای پنهان (بیضی) و متغیرهای آشکار (مستطیل) می‌باشند، که این معادلات را اصطلاحاً بارهای عاملی گویند. دسته‌ی دوم روابط بین متغیرهای پنهان و پنهان هستند که تحت عنوان معادلات ساختاری نام برده می‌شوند و برای آزمون فرضیات استفاده می‌شوند. تمامی ضرایب با بهره گرفتن از آماره T آزمون می‌گردند. با توجه به بارهای عاملی می‌توان گفت سهم کدام متغیر در اندازه‌گیری سازه مربوطه بیشتر است و سهم کدام متغیر کمتر. به بیان دیگر شاخصی که بار عاملی بزرگ‌تری داشته باشد، سهم بیشتری در اندازه‌گیری سازه مربوطه دارد و شاخصی که بار عاملی کمتری داشته باشد، سهم کمتری دارد.
مقاله - پروژه
شکل ۴-۷: مدل اصلی تحقیق در حالت تخمین ضرایب مسیر
شکل ۴-۸: مدل اصلی تحقیق در حالت معناداری ضرایب (t-value)
۴-۴ تحلیل مدل اندازه‌گیری[۱۸۶] (تحلیل عاملی تأییدی)
به‌منظور تحلیل ساختار درونی پرسشنامه و کشف عوامل تشکیل‌دهنده هر سازه یا متغیر پنهان، از ابزار تحلیل عاملی تأییدی استفاده می‌شود. نتایج تحلیل عاملی تأییدی سازه‌های تحقیق در جدول ۴-۷ خلاصه شده‌اند. به کمک بار عاملی می‌توان گفت کدام شاخص در اندازه‌گیری سازه خود سهم بیشتری دارد.
جدول ۴-۷ بارهای عاملی سازه‌های تحقیق

 

 

متغیر

 

ارزش ویژه برند

 

قصد خرید مشتری

 

رفتار خرید مشتری

 

 

 

۱. ارزش ویژه برند
Q1
Q2
Q3
Q4
Q5
Q6
Q7
Q8
Q9

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...