دانلود فایل های پایان نامه در رابطه با شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در ... |
تکنولوژی پروژه به راحتی قابل تقلید نباشد
داشتن یک استراتژی خاص و بلند مدت در نحوه تجاری سازی تاثیر شایانی در موفقیت توسعه محصول این صنعت دارد
توجه به انتخاب نوع استراتژی مورد استفاده جهت تجاری سازی محصول
عوامل مرتبط با تجاری سازی
توجه به زمان تجاری سازی محصول مهم است که بازار دارای امادگی باشد و از قبل بررسی انجامشده باشد که محصول جدید سوخت نشود
توجه به زمان تجاری سازی محصولات
در صنعت پوشاک ورزشی رقبای مهم در خارج از کشور هستند و می توان از تجربیات شرکت های دیگر برا پیشبرد کار خود استفاده و نقاط قوت انها بررسی کرد و بکار برد.
استفاده از تجربیات موفق شرکت های دیگر در زمینه تجاری سازی محصول
اگر باشد تکنولوژی هایی که هزینه تولید کمتری دارند اتکاء بیشتری به آنها هست. امروزه همه چیز رو به اتوماتیک شدن است. کارگر کمتر و هزینه کمتری می خواهند.
توجه به هزینه های تجاری سازی محصول
قوانین کلان در کشور ما توجه کمی به تولیدات داخلی داشته است در عمل که شایسته است برای موفقیت هرچه بیشتر در این صنعت به این موضوع توجه شود
وجود قوانین کلان در راستای سهل کردن کار تولید داخلی باشد
وجود یک تیم پخش با تجربه در جا انداختم محصول جدید و پوشش دادن بازار بدرستی بسیار در این صنعت حائز اهمیت می باشد
یک تیم پخش با تجربه
استفاده زمانی مفهوم اقتصادی دارد که بتوان از حداقل هشتاد درصد ظرفیت ها استفاده کرد.
. در شرکت های خصوصی مدیر این موضوع را بررسی می کند که این سرمایه گذاری چه کمکی به پیشرفت تولید دارد و می تواند تأثیر بگذارد.
در زمان انتخاب پروژه از میان پروژهای قابل اجرا، به پروژه هایی گرایش دارد که سرعت برگشت سرمایه بیشتری دارند
در ایران بصورت کلی با مسائل ارزی با مشکلات روبرو هستیم و اگر ارز مناسب ارائه شود بسیار در امر تولید توسعه محصول جدید در این صنعت مخصوصا برای گسترش صادرات
سیاست های ارزی به نفع صادرات باشد
در نظر گرفتن برنامه زمانی مشخص برای بهره برداری از هر فاز پروژه توسعه محصول حائز اهمیت است.
در فرایند اجرای پروژه، شرکت یک برنامه زمانی مشخص را آماده و دنبال می کند
اقامت شرکت در مکان های پر رفت و آمد و مراکزی که شرکت های مختلف در انجا تمرکز دارند بسیار اهمیت دارد.
موقعیت مکانی شرکت مناسب باشد
وجود تیم فروش و بازار یابی مجرب و کارآمد در معرفی و بازار یابی محصولات جدید و سپس فروش با بهره وری و کارایی بالا از مزایای شرکت و موفقیت آن محسوب می شود.
در اختیار داشتن تیم فروش و بازاربی با تجربه در هنگام برخورد با مشتریان
عوامل مرتبط با بازاریابی و فروش
در امر شناسایی محصولا توجه به تبلیغات موثر است اما تبلیغات خاصی را این صنعت می طلبد.
استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مناسب جهت معرفی محصول
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-08-22] [ 02:00:00 ب.ظ ]
|