۲-۷-۴ تعرفه خدمات…………………………………………………………………………………………………………………….۸۱
۳-۷-۴ توجه به مشتری………………………………………………………………………………………………………………….۸۲
۴-۷-۴ تصویر ذهنی از شرکت………………………………………………………………………………………………………..۸۲
۵-۷-۴ رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………………..۸۳
۶-۷-۴ وفاداری مشتری………………………………………………………………………………………………………………….۸۳
فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۲-۵ نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………۸۵
۱-۲-۵ نتایج آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………..۸۵
۲-۲-۵ نتایج آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………….۸۶
۳-۲-۵ نتایج آمار جنبی……………………………………………………………………………………………………………………۸۷
۳-۵ پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………….۸۸
۴-۵ محدودیت­های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۹۱
۵-۵ پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………….۹۱
فهرست منابع
الف) فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۴
ب) انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
ضمائم
پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
خروجی نرم­افزار……………………………………………………………………………………………………………………………..۹۹
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴
شکل ۱-۱٫مدل مفهومی تحقیق آدوپیجیا ………………………………………………………………………………………………۷
شکل ۱-۲٫ تعریف مفهوم رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………..۲۲
شکل ۲-۲٫ رابطه رضایتمندی و وفاداری در صنایع مختلف………………………………………………………………… ۳۰
شکل ۳-۲٫ ارتباط رضایت مشتری با وفاداری مشتری و سودآوری سازمان……………………………………………..۳۱
شکل ۴-۲٫ تصویر تاریخی‌ترین چک کشور به ارزش هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان…………………………………….۳۹
شکل ۱-۳٫ رابطه بین طرحهای تحقیق………………………………………………………………………………………………..۵۱
نمودار ۱-۴٫ نمودار فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه……………………………………………………..۵۹
نمودار ۲-۴٫ نمودار فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نسیت…………………………………………………………………..۶۰
نمودار۳-۴٫ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن……………………………………………………………………………….۶۱
نمودار ۴-۴٫ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات……………………………………………………………………..۶۲
نمودار۵-۴ . وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تعداد سال­های بکارگیری شبکه………………………………………..۶۳
نمودار۶-۴٫ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر شغل………………………………………………………………………………۶۴
شکل ۱-۴٫ بار عاملی استاندارد تحلیل عاملی………………………………………………………………………………………۷۰
شکل ۲-۴٫ آماره معناداری تحلیل عاملی……………………………………………………………………………………………..۷۲
شکل۳-۴٫ ضرایب تخمین استاندارد مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………………….۷۶
شکل۴-۴٫ اعداد معنی­داری مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………………………………۷۶
جدول ۱-۳ جامعه و نمونه آماری تحقیق……………………………………………………………………………………………۵۲
جدول ۲-۳٫مقادیر آلفای کرونباخ برای شاخص­ های پژوهش…………………………………………………………………۵۵
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
جدول ۱-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر نوع تلفن همراه………………………………………………………۵۸
جدول ۲-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت…………………………………………………………………۵۹
جدول ۳-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر سن………………………………………………………………………۶۰
جدول ۴-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات……………………………………………………………۶۱
جدول ۵-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر تعداد سال­های بکارگیری شبکه……………………………….۶۲
جدول ۶-۴٫ توزیع فراوانی افراد پاسخ دهنده از نظر شغل……………………………………………………………………۶۳
جدول ۷-۴٫ شاخص­ های مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای مورد بررسی در پژوهش………………………….۶۵
جدول ۶-۴٫ آزمون کولموگروف اسمیرنوف متغیرهای پژوهش……………………………………………………………..۶۷
جدول۷-۴٫ جدول ابعاد اختصاری متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………..۶۷
جدول ۸-۴٫ آزمون KMO و بارتلت برای سؤالات پرسشنامه………………………………………………………………۶۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...