3-6-1-4- پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………..61
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………..62
3-7-2- تحلیل عاملی تاییدی ………………………………………………………………………………………………………63
3-7-3- شاخص برازندگی مناسب ………………………………………………………………………………………………. 64
فصل چهارم : یافته های تحقیق
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… 67
4-2- ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه ی آماری…………………………………………. 68
4-2-1- وضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیت……………………………………………………………………….. 69
4-2-2- وضعیت پاسخ دهندگان از نظر سن…………………………………………………………………………………70
4-2-3- وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان تحصیلات………………………………………………………….. 70
4-3- تحلیل استنباطی داده ها………………………………………………………………………………………………………… 71
4-3-1-1- مدل اندازه گیری اجتماعات برند……………………………………………………………………………….. 72
4-3-1-2- مدل اندازه گیری اقدامات شبکه ی اجتماعی……………………………………………………………. 74
4-3-1-3- مدل اندازه گیری مدیریت برداشت……………………………………………………………………………..75
4-3-1-4- مدل اندازه گیری اقدامات استفاده از برند……………………………………………………………………76
4-3-1-5- مدل اندازه گیری زوابط مشتری با مشتری ………………………………………………………………….77
4-3-1-6- مدل اندازه گیری ریسک درک شده……………………………………………………………………………..78
4-3-1-7- مدل اندازه گیری آگاهی از قیمت………………………………………………………………………………..79
4-3-1-8- مدل اندازه گیری اعتماد به برند……………………………………………………………………………………80
4-3-2- بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها……………………………………………………………………………………… 81
4-3-3-1- نتیجه آزمون……………………………………………………………………………………………………………….. 85
فصل پنجم : جمع بندی، نتيجه گيری و ارائه پيشنهادها
5-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………89
5-2- نتایج…………………………………………………………………………………………………………………………………………90
5-3- پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………91
5-4- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….95
5-4-1- محدودیت های در کنترل پژوهشگر…………………………………………………………………………………95
5-4-2- محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر………………………………………………………………………..95
5-5- پیشنهاد برای تحقیقات آینده ………………………………………………………………………………………………….95
پایان نامه - مقاله - پروژه
منابع داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….96
منابع خارجی………………………………………………………………………………………………………………………………………..99
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 104
فهرست نمودارها
2-1-مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….. 61
2-2-نمودار تغیر کاربران فیسبوک از ابتدا تا سال 2013…………………………………………………………………..36
2-3-مدل مفهومی اجتماع برند مشتری محور…………………………………………………………………………………..41
2-4- اثر بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری……………………………………………………..51
4-1- نمودار فراوانی مربوط به وضعيت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت…………………………………………68
4-2- نمودار فراوانی مربوط به وضعيت افراد پاسخ دهنده از نظر سن……………………………………………….68
4-3 نمودار فراوانی مربوط به وضعيت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات……………………………..69
4-4- مدل اندازه گیری ابعاد اجتماعات برند با بهره گرفتن از تحلیل عاملی در حالت استاندارد…………….71
4-5- مدل اندازه گیری ابعاد اجتماعات برند با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت معنی داری………..71
4-6- مدل اندازه گیری ابعاد اقدامات شبکه ای اجتماعی با بهره گرفتن از تحلیل عاملی در حالت استاندارد……………………………………………………………………………………………………..72
4-7- مدل اندازه گیری ابعاد اقدامات شبکه ای اجتماعی با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت معنی داری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………73
4-8- مدل اندازه گیری ابعاد مدیریت برداشت با بهره گرفتن از تحلیل عاملی در حالت استاندارد…….. 73
4-9- مدل اندازه گیری ابعاد مدیریت برداشت با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت معنی داری…..74
4-10- مدل اندازه گیری ابعاد اقدامات استفاده از برند با بهره گرفتن از تحلیل عاملی در حالت استاندارد……………………………………………………………………………………………………………………………………………..74
4-11- مدل اندازه گیری ابعاد اقدامات استفاده از برند با استفاده ار تحلیل عاملی در حالت معنی داری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………75
4-12- مدل اندازه گیری ابعاد روابط مشتری با مشتری با بهره گرفتن از تحلیل عاملی در حالت استاندارد……………………………………………………………………………………………………………………………………………75

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...