جدول ۴-۹ بررسی سوالات مرتبط با آگاهی از برند از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۰ بررسی سوالات مرتبط با کیفیت ادراک شده از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۱ بررسی سوالات مرتبط با تداعی برند از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۲ بررسی سوالات مرتبط با ارزش ویژه برند از لحاظ میانگین و انحراف از معیار ۱۱۰
جدول ۴-۱۳ نتایج شاخص KMO برای متغیر های اصلی مدل ۱۱۱
دانلود پایان نامه
جدول ۴-۱۴ نتایج آزمون کولموگروف-اسمیرنوف ۱۱۲
جدول ۴-۱۵ آماره های تک نمونه ای متغیرتبلیغات ۱۲۵
جدول ۴-۱۶ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر تبلیغات ۱۲۵
جدول ۴-۱۷ آماره های تک نمونه ای متغیر پیشبرد فروش ۱۲۶
جدول ۴-۱۸ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر پیشبرد فروش ۱۲۶
جدول ۴-۱۹ آماره های تک نمونه ای متغیر روابط عمومی ۱۲۷
جدول ۴-۲۰ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر روابط عمومی ۱۲۷
جدول ۴-۲۱ آماره های تک نمونه ای متغیر وفاداری به برند ۱۲۸
جدول ۴-۲۲ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر وفاداری به برند ۱۲۸
جدول ۴-۲۳ آماره های تک نمونه ای متغیر آگاهی از برند ۱۲۹
جدول ۴-۲۴ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر آگاهی از برند ۱۲۹
جدول ۴-۲۵ آماره های تک نمونه ای متغیر کیفیت ادراک شده ۱۳۰
جدول ۴-۲۶ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر کیفیت ادراک شده ۱۳۰
جدول ۴-۲۷ آماره های تک نمونه ای متغیر تداعی برند ۱۳۱
جدول ۴-۲۸ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر تداعی برند ۱۳۱
جدول ۴-۲۹ آماره های تک نمونه ای متغیر ارزش ویژه برند ۱۳۲
جدول ۴-۳۰ آزمون T تک نمونه ای برای متغیر ارزش ویژه برند ۱۳۲
جدول ۴-۳۱ خلاصه نتایج آزمون فرضیات تحقیق ۱۳۴
جدول ۴-۳۲ شاخصهای نیکویی برازش ۱۳۶
جدول ۴-۳۳ ضرایب همبستگی متغیر ها ۱۳۷
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۳-۱ مدل مفهومی پژوهش (براساس مدل آکر، ۱۹۹۱) ۹۴
شکل ۴-۱ نمودار وضعیت جنسیتی نمونه ۱۰۵
شکل ۴-۲ نمودار وضعیت سن نمونه ۱۰۶
شکل ۴-۳ نمودار وضعیت مدرک تحصیلی نمونه ۱۰۷
شکل ۴-۴ نمودار وضعیت میزان مصرف محصولات نمونه ۱۰۸
شکل ۴-۵ تحلیل عاملی متغیر تبلیغات در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۲
شکل ۴-۶ تحلیل عاملی متغیر تبلیغات در حالت ضرایب معناداری ۱۱۳
شکل ۴-۷ تحلیل عاملی متغیر پیشبرد فروش در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۳
شکل ۴-۸ تحلیل عاملی متغیر پیشبرد فروش در حالت ضرایب معناداری ۱۱۴
شکل ۴-۹ مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۴
شکل ۴-۱۰ مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت ضرایب معناداری ۱۱۵
شکل ۴-۱۱ تحلیل عاملی متغیر وفاداری به برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۱۵
شکل ۴-۱۲ تحلیل عاملی متغیر وفاداری به برند در حالت ضرایب معناداری ۱۱۶
شکل ۴-۱۳ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح ۱۱۷
شکل ۴-۱۴ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد پس از اصلاح ۱۱۷
شکل ۴-۱۵ تحلیل عاملی متغیر آگاهی از برند در حالت ضرایب معناداری ۱۱۸
شکل ۴-۱۶ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح ۱۱۹
شکل ۴-۱۷ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب تخمین استاندارد پس از اصلاح ۱۱۹
شکل ۴-۱۸ تحلیل عاملی متغیر کیفیت ادراک شده در حالت ضرایب معناداری ۱۲۰
شکل ۴-۱۹ تحلیل عاملی متغیر تداعی برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد ۱۲۱
شکل ۴-۲۰ تحلیل عاملی متغیر تداعی برند در حالت ضرایب معناداری ۱۲۱
شکل ۴-۲۱ تحلیل عاملی متغیر ارزش ویژه برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد قبل از اصلاح ۱۲۲
شکل ۴-۲۲ تحلیل عاملی متغیر ارزش ویژه برند در حالت ضرایب تخمین استاندارد بعد از اصلاح ۱۲۳
شکل ۴-۲۳ تحلیل عاملی متغیر ارزش ویژه برند در حالت ضرایب معناداری ۱۲۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...