۰/۱۰۰

 

۰/۱۰۰

 

 

 

 

 

نتایج نشان می‌دهد پست سازمانی پاسخگویان ۶/۵۸ درصد(مدیریت فروش) ۴/۲۱ درصد(مدیر عامل) ۴/۱۱درصد ( مدیر اجرایی) و ۶/۸ درصد (کارشناس فروش) شده‎اند.
نمودار شماره (۴-۴)توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب پست سازمانی
۴-۳- تحلیل استنباطی یافته‌ها
میانگین میزان عملکرد شرکت
برای پاسخ به این سؤال که « میانگین میزان عملکرد شرکت چه حدی است؟» با توجه به اینکه در سطح فاصله‏ای اندازه گیری شده است و یک متغیر فاصله‏ای می‏باشد از آزمون تی‌تک‌نمونه‌ای استفاده گردید. برای سنجش میانگین میزان عملکرد شرکت، ۴ گویه که مربوط به میانگین میزان عملکرد شرکت می‌شد در پرسشنامه گنجانده شد و با توجه به اینکه طیف پاسخ‌ها ۵ قسمتی بود حداقل امتیاز پاسخگو از مجموع گویه‌ها ۴ و حداکثر ۲۰خواهد شد. عدد ۱۲ را به عنوان حد وسط دامنه مزبور انتخاب نموده و با بهره گرفتن از دستور تی‌تک‌نمونه‌ای به بررسی میانگین میزان عملکرد شرکت پرداخته شد. اختلاف معنی‌دار از ۱۲به بالا نشان‌دهنده بالاتر بودن میانگین میزان عملکرد شرکت از حد متوسط می‌باشد. همچنین اختلاف معنی‌دار از ۹ به پایین نشان‌دهنده پایین‌تر بودن میانگین میزان عملکرد شرکت از حد متوسط می‌باشد.
دانلود پروژه
جدول شماره(۴-۵) خروجی آزمون تی تک‌نمونه‌ای[۵۵] برای سنجش میانگین میزان عملکرد شرکت

 

 

متغیر

 

تعداد

 

میانگین[۵۶]

 

انحراف‌
معیار[۵۷]

 

تی

 

درجه‌ آزادی[۵۸]

 

سطح‌ معنی‌داری دو سویه[۵۹]

 

 

 

عملکرد شرکت

 

۷۰

 

۹۷/۱۰

 

۶۳۷/۰

 

۱۴/۷۵

 

۶۹

 

۰۰۰/۰

 

 

 

خروجی آزمون t نشان داد که میانگین نمره میزان عملکرد شرکت برابر ۹۷/۱۰ شده است. همچنین اندازه t برابر ۱۴/۷۵ و سطح معنی‌داری (۰۰۰/۰sig =) از ۰۵/۰ کمتر شده است یعنی به طور معنی‌داری میانگین بیشتر از ۹ بوده است. بنابراین در مجموع میانگین میزان عملکرد شرکت رو به بالا بوده است.
جدول شماره (۴-۶) خروجی آزمون تست نرمالیتی بوسیله آزمون شایپروویلک[۶۰] و کولموگراف اسمیرنف[۶۱] برای سنجش (عملکرد شرکت،گرایشات بازاریابی، استراتژی بازاریابی بین المللی و تجربیات بازاریابی بین المللی شرکت)

 

 

 

 

کولموگراف اسمیرنف

 

شایپروویلک

 

 

 

متغیرها

 

آمار

 

درجه آزادی

 

سطح معنی داری دوسویه

 

آمار

 

درجه آزادی

 

سطح معنی داری

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...