سن، جیمز و لاودن، کنت(۱۳۸۲)، “سیستم های اطلاعاتی در مدیریت – با کاربردهای تجارت الکترونیک و اینترنت"(ترجمه محمد راد) ، تهران، نشر نگاه دانش.
شاه مرادی لیلا, احمدی مریم, حقانی حمید(۱۳۸۶)، تعیین شاخص های ارزیابی سیستم های اطلاعات بهداشتی و ارائه الگو، مجله مدیریت سلامت; دورع ۱۰( شماره ۲۸ ):۱۵-۲۴.
صرافی زاده، اصغر و علی پناهی، علی(۱۳۸۲)، سیستمهای اطلاعات مدیریت، چاپ دوم، تهران، موسسه انتشاراتی میر.
صمدی، اسماعیل(۱۳۸۷)، بررسی تاتثر سیستم های اطلاعاتی مدیریت در بهبود تصمیم گیری مدیران عالی دانشگاه ها، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت، استاد راهنما: دکتر علی اکبر فرهنگی، استاد مشاور: دکتر غلامرضا طالقانی.
عسکریان، فاطمه(۱۳۹۱)، بررسی عوامل موثر در پذیرش سیستم اطلاعات بیمارستانی توسط پرستاران بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس “تئوری یکپارچه پذیرش و استفاده از فن آوری” (UTAUT)، پایان ناامه کارشناسی ارشد، دکتر رکسانا شریفیان (استاد راهنما) دکتر محترم نعمت اللهی (استاد مشاور) .
قاضی زاده فرد، سید ضیاء الدین(۱۳۸۵)، بررسی مسایل و مشکلات ایجاد و بکارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت(MIS) در کشور (با تمرکز بر موانع انسانی در سازمانهای دولتی) ، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و توسعه.
کلارک، استیو (۱۳۸۸)، مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی: رویکردی یکپارچه، ، سید محمد اعرابی، حسین حقیقت ثابت (مترجمان)، دفتر پژوهش های فرهنگی.
کورال ، شیلا .(۱۳۸۰) “ برنامه ریزی استراتژیک برای خدمات کتابخانه ای و اطلاعاتی ” . ترجمه مجید امیدوار . تهران : مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.
دانلود پایان نامه
کونتز، هارولد، اودانل، سیریل، و یهریخ، هاینز(۱۳۸۰)، اصول مدیریت ، ترجمه طوسی، محمدعلی، علوی، امین اله، فرهنگی، علی اکبر و مهدویان، اکبر، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
مانیان، امیر، عرب‌سرخی، ابوذر و صارمی، محمود (۱۳۸۷)، ارائه مدلی مفهومی جهت سنجش آمادگی سازمان برای همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب ‌و‌ کار (بررسی موردی مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (دوره: ۱، شماره:۱ ).
مشایخی، علی نقی، فرهنگی، علی اکبر، مؤمی، منصور و علیدوستی، سیروس(۱۳۸۴)، بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی، فصل نامه مدرس علوم انسانی.
مهدوی، عبدالمحمد(۱۳۸۶)، طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات سیستمهای اطلاعاتی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک، فصلنامه مدرس علوم انسانی.
نکویی مقدم محمود,حسن زاده علی,یزدی فیض آبادی وحید(۱۳۸۷)، بررسی رابطه استقرار
سیستم های اطلاعاتی مدیریت و ساختار سازمانی در ادارات دولتی شهر کرمان ، مدیریت اطلاعات سلامت; ۵(۱ (پیاپی ۹)):۵۵-۶۳.
وحدت، داوود و نوازنی، مجید(۱۳۸۹)، راهکارهای اساسی در موفقیت برنامه ریزی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی، مجله رشد فناوری ; دوره ۶( شماره ۲۴):۵۲-۵۸.
ب) فهرست منابع انگلیسى
Ahituv,Niv& Neummann, seev: “Principles of information systems for management”, Third Edition, WCB CO, 1982, P131,P8.
Aladwani, A.M., Palvia, P,C.,( 2002) Developing and validating an instrumen for measuring user- perceived web quality, “Information and Management",Vol. 39, No. 6.
Anand, V., Manz, C.C. and Glick, W.H. (1998), “An organizational memory approach to information management’’, Academy of Management Review, Vol. 23 No. 4, pp. 796-809.<br />Anne Woolridgea & Anne Morrissey& paul S philips “The development of strategic and tactical tools, using systems analysis for waste management in large complex organisations: a case study in UK healthcare waste” , Resourse, Conservation and Recycling , 2005, PP115 – ۱۳۷..<br />Armestrong, C.P.,Sambamurthy,V. (1996),” creating business value through information technology : the effects of chief information officer and top management team characteristics”, Proceeding of the 17th international conference on information systems,16-18 December , Cleveland,ohaio,pp.195-208.<br />Bai,R.j.,Lee,G.G(2003),” organizational Factor influencing the quality of the IS/IT strategic planning process” industrial Management and Data systems ,vol.103 No.8, pp.622-632.<br />Baker, B. (1995) “the role of feedback in assessing information systems strategic planning effectiveness’’, Journal of Strategic Information Systems, Vol. 4 No. 1, pp. 61-80.
Bhatti, N., Bouch, A., Kuchinsky, A.( 2000), Integrating User- Perceived Quality into Web Server Design Proceedings of the 9th Intrnational World Wide Web Conference (WWW9), Amsterdam, The Netherlands.
Christian , Wagner “critical success factors revisited: success and failure cases of information systems for senior executives PoPo poon)” : Decision Support systems 2001, PP 393-418..
Clarke, Steve,(2007). Strategic Information Systems Management: an Integrated Approach .
Cox, J., Dale, B.G.( 2001), Service quality and e- commerce: an exploratory analysis, “Managing Service Quality", Vol. 11, No. 2.
Davis, gordon B.: “productivity use of information technology “ ,University of Minesota, 1993.PP 132 – ۱۴۱.
Davis,gordon B. & Olson, Margrethe H.: “Management Information Systems, conceptual foundations , structure and development”, second edition , Mcgraw-Hill, Newyork ,1985, PP 143-149..
Ernest-Jan Mutsaers, Han van der Zee, Henrik Giertz (1998).The Evolution of Information Technology, Information Management & Computer Security 6/3 . 115-126.
Fink, D., Laupase, R.( 2000), Perceptions of web site design characteristics: a Malaysian/ Australian comparison “Internet Research",Vol.10, No. 1,.
Heeks, R(2002).; Information systems and developing countries: Failure, success, and local improvisations; The Information Society, Vol.18.
Laudon, Kenneth C. & Laudon, Janeprice: “Essentials of Management Information System: Organization and Technology” , prentice Hall, Inc, 1995.P298.
Madu, C.N., Madu, A.A.( 2002), Dimensions of e-quality, “International Journal of Quality and Reliability Management", Vol. 19, No. 3.
McFarlan .F. Warren, McKenney. James L.(1999)Corporate Information Systems Management: Text and Cases; Lynda M. Applegate,; 5 edition.
Mckinnon Sharon M. & Bruns Willian J. : “The Information Mosaic” , Harvard Business School Press, 1997, P215.
Mcleoo Raymond: “Information systems concepts”, Macmillan Publishing Company, 1994, P 216 , P 23, P333.
Murdick, Robert G. & Munson J, c. : “MIS Concepts and Design”, second Edition , Prentice –Hall, 1986, PP120 -125..
Nolan , R.L. and Koot, W.J.D. (1992), “Nolan Stages Theory today” , Holland Management Review, No.31.
Nolan, R.L. (1979), “Managing the crisis in data processing", Harvard Business Review, Vol. 57 No. 3/4.
Olsina, L., Godoy, D.( 1999), Lafuente, G.J., Rossi, G., Specifying Quality Characteristics and Attributes for Websites Proceedings of the ICSE, 99 Web Engineering Workshop, Los Angeles, USA.
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., and Berry, L. L.( 1994) “Reassessment of Expectations as a Compatision in Measuring Service Quality: Implications for Future Research,” Journal of Marketing (58:1).
Pitt, F.L., Watson, T.R. and Kavan, C.B.( 1995) Service quality: A measure of information system effectiveness, MIS Quarterly, 19(2).
Robert D. Galliers and Dorothy E.Leinder(2003). Strategic Information Management: challenges and strategies in managing information systems, , 3 edition.
Seethamraju, Ravi(2006), University of Sydney, School of Business, Faculty of Economic & Business,Sydney,NSW, Australia, r.seethamraju@econ. Usyd. Edu.au.
Senn, James E.: “Information systems in Management”, Fourth Edition, Wadsworth Co., 1990 (1978), P13, P 8, P673.
Somendra Pant and Cheng Hsu (1995).Strategic Information Systems Planning: A Review , Information Resources Management Assocation International Conference.
Southon, Gray & Chris Sauer& Dampney, Kit “Lessons from a failed information systems initiative : issues for complex organizations “ , International Journal of Medical Informatics 55 ,1999 , PP33 – ۴۶..
Stueart , Robert D.( 1998) “ Library and Information Center management .”fifth edition . Endewood , Colorado : Libraries Unlimited ;INC .
Turban. (2005), “Information Technology for Management”, Wiely,
Van Dyke, T. P., Kappleman, L. A., and Prybutok, V. R.(1997) “Measuring Information Systems Service Quality: Concerns on the Use of the SERVQUAL Questionnaire,” MIS Quarterly (21:2).
Ward John, Peppark Joe.( 2002) ” Strategic Planning for Information Systems.” Third Edition. Joun Wiley & Sons, LTD.
Ward, J., and Peppard, J. Strategic planning for information Systems, 3nd edition, John Wiley and Sons, Ltd. ISBN: 0-470-84147-8.
Wateridge, John “How can IS/IT projects be measured for success?” , Internationa Journal of project Mangement Vol. 16, No.1, 1998, pp. 59-63..
Yahaya Yusufa, A. Gunasekaranb, Mark S, Abthorpe “Enterprise Information systems project implementation : A case study of ERP in Rolls-Royce” , Int.J.Production Economics 87 (2004)PP 251- 266..
Zeithaml, V. A. Parasuraman, A., and Berry, L. L.( 1990) Delivering Quality service: Balanceing Customer Perceptions and Expectations, Free Press,New York.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...