احساس بهتر   زمانی بین سفارش وِیژگی های خواسته محدودیت های سفارشات

سوالات مربوط به پیوند های ملی(۱۳-۱۵)

 

مدت زمان تاخیر   راه حل رضایت بخشی اساطیری بودن

سوالات مربوط به دیگر داراییهای اختصاصی نام تجاری(۱۶-۱۸)

 

محرکی جهت انتخاب   ذهن خریداران نام ماندگاری

سوالات مربوط به بازار هدف(۱۹-۲۶)

 

دیگر محصولات دیگر تولید کنندگان دیگر کشورها سود کامل تر و بدون عیب رضایت خدمات ارائه شده مشتریان بیشتر

فصل چهارم
تحلیل داده‌ها
۴-۱.مقدمه
تجزیه و تحلیل داده ها فرآیندی چند مرحله ای است که طی آن داده هایی که از طریق بکارگیری ابزارهای جمع آوری در نمونه(جامعه) آماری فراهم آمده اند، خلاصه، کدبندی و دسته بندی و در نهایت پردازش می شوند تا زمینه برقراری انواع تحلیل ها و ارتباط ها بین این داده ها به منظور آزمون فرضیه ها فراهم آید. در واقع تحلیل اطلاعات شامل سه عملیات اصلی می باشد. ابتدا شرح و آماده سازی داده های لازم برای آزمون فرضیه ها؛ سپس تحلیل روابط میان متغیرها؛ و در نهایت مقایسه نتایج مشاهده شده با نتایجی که فرضیه ها انتظار داشتند. در این فرایند داده ها هم از لحاظ مفهومی و هم از لحاظ تجربی پالایش می شوند و تکنیکهای گوناگون آماری نقش بسزایی در استنتاج ها و تعمیم ها به عهده دارند. تجزیه و تحلیل داده ها برای بررسی صحت و سقم فرضیات برای هر نوع پژوهش از اهمیت خاصی برخوردار است. امروزه در بیشتر پژوهشاتی که متکی بر اطلاعات جمع آوری شده از موضوع مورد پژوهش است، تجزیه وتحلیل اطلاعات از اصلی ترین و مهمترین بخشهای پژوهش محسوب می شود. داده های خام با بهره گرفتن از نرم افزار آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و پس از پردازش به شکل اطلاعات در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرند. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده آمار تحلیلی به دو صورت آمار توصیفی و استنباطی مطرح می گردد. در ابتدا با بهره گرفتن از آمار توصیفی، شناختی از وضعیت و ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان حاصل می شود و در ادامه در آمار استنباطی این پژوهش به بررسی روابط علی بین متغیرهای موجود در مدل مفهومی پژوهش می پردازیم.
پایان نامه
آماره‌های توصیفی شامل جداول فراوانی، نمودارها، میانگین و انحراف معیار می‌باشد و در سطح استنباطی نیز از آزمون فرض، تحلیل واریانس، رگرسیون خطی ساده و چندگانه و مدل معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و تحلیل مسیر (Path Analysis) استفاده شده است. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها بسته نرم افزاری SPSS نسخه ۱۹ و بسته نرم افزاری LISREL نسخه ۸۰/۸ تحت ویندوز می‌باشند.
۴-۲.آمار توصیفی
در این قسمت به ارائه آماره‌های توصیفی و جداول مربوط به ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه می‌پردازیم. شناخت ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه، از این جهت مفید است که به کمک آن مشخصات کلی جامعه مورد بررسی و ویژگی‌های عمومی آن برای سایر محققان مشخص می‌شود. بهعلاوه، این شناخت باعث می‌شود در تعمیم نتایج به جوامع دیگر، یا در طراحی سوالات پژوهشات آتی برای جوامع دیگر از این اطلاعات استفاده کنیم. . نتایج آمار توصیفی از طریق نرم افزار SPSS نسخه ۱۹ استخراج شده و نمودارها با بهره گرفتن از نرم افزار اکسل ترسیم شدهاند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...